30 Kasım 2011 Çarşamba

Cupcake

 Cupcakeli tırnaklar mantar hastalıklı ellere benziyor diye bir şeyler duydum. Erkekler için kırmızı oje ve french daha iyi görünüyormuş felan. Eleştrilere normalde karışmam ama 'Cupcake li tırnaklar iğrenç' gibisinden ifadeler sinirimi bozdu. Eğer eleştricekseniz uygun bir dille yapabilirsiniz. En azından aşağılamadan. Neyse beni bıraksanız ben böyle konuşurum. Bir arkadaşımın bloğunda gördüm de Cupcake li manikür yapılıyormuş. Ben de eksik kalmadım. Tabi evde aseton olmadığı için kendi tırnağıma yapamadım orası ayrı :)

Soldan sağa: 71, N014, M121, 290, N010, 300, 390.
Kirazımın sapı kaymış olabilir kusuruna bakmayın :)

Bu da daha önceden yapıp ekleyemediğim water marble çalışmam :)


Cupcake manikürü yapan diğer bloggerlar çok güzel cupcake ler var mutlaka bakın :)

Ben !rem Hepinizi Yirem
Benim Adım Kırmızı
Tırnaklar Fora
Ojelerim Burada (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder